Sistem Minerva omogoča vodenje poslovanja po sistemu za dvostavno knjigovodstvo.
Sistem vsebuje ažuren kontni plan in izdelan sistem avtomatskih vknjižb, kar vam omogoča avtomatski prenos poslovnih dogodkov iz tekočega poslovanja v glavno knjigo. Kontni plan, nastavitve AOP oznak (za izdelavo bilanc) in nastavitve avtomatskega knjiženja lahko prilagodite zahtevam vašega poslovanja. V sistemu lahko nastavite splošna pravila npr. v okviru izdanega računa ali pa pravila knjiženja za posameznega partnerja, za posamezen artikel itd.
Kontni plan in nastavitve lahko brišete, popravljate, dopolnjujete in si knjiženje v glavno knjigo prilagodite po vaših željah. Zaradi prihranka časa in lažjega dela so vknjižbe v glavno knjigo avtomatske, kljub temu pa lahko v glavno knjigo knjižite tudi ročno.
Ko vnesete račun in ga potrdite (s tem ga prestavite v modul glavne knjige) ga nato po prednastavljenem pravilu kontirate in ga poknjižite. Nato uvozite ali vnesete bančni izpisek, ki ga z enim klikom poknjižite – na ta način se knjižbe računa in bančnega izpiska v saldakontih avtomatično zaprejo.